Школа — велика дитяча країна,
В ній відкривається білий наш світ.Тут пізнає себе кожна дитина,
І відправляється звідси в політ.
Знань надається тут першооснова,
Жити, дружити учились ми в ній.
Школу скінчили та линемо знову
В дзвінкоголосий і радісний рій.
В школі так щиро сміятися вміли,
Рішення легко приймалися в нас.
Впевнено всі ми до мрії летіли...
А повернутись не сила й не час...
Мироненко Мирослав та Лесик Світлана сповіщають про початок нового навчального 2014-2015 навчального року.
Розпочався тиждень географії.
Для учнів молодших класів був показаний цікавий ,пізнавальний фільм.
Квітковий бал для молодших школярів підготували учні 8,6 класів з учителем Кубраковою Ю.Г.
3 день
1. Знайомство з малярською спадщиною Т.Г.Шевченка : портретний, побутовий, історичний, пейзажний жанри
- Перегляд презентації «Шевченко- художник».
- Переглядслайдів «Мистецька спадщина».
2. Змагання відео -тест «Шевченко - художник» Знайти відповідники картини та її назви.
ВІДЕО -ТЕСТ «ШЕВЧЕНКО-ХУДОЖНИК»
1 Автопортрет із свічкою Б
2 Автопортрет (1840р.) Є
3 Марія І
4 Катерина Л
5 Хлопчик-натурщик А
6 Пожежа в степу В
7 Аскольдова могила в Києві Д
8 Одаліска (Натурниця) Й
9 Циганка-ворожка К
10 Селянська родина М
11 Сліпий (Бандурист) Н
12 Судна рада Е
13 Старости О
14 Почаївська лавра з півдня Г
3.Конкурс на кращий малюнок
1 день
1. Урочисте відкриття тижня
Апостол слова України!
Ю.Федькович
Тарас Шевченко (1814 – 1861) – славетний український поет, пророк нової України. Астрофізики кажуть – бувають такі конфігурації зірок, що досить одній з них спалахнути як надновій зірці – і її потужне випромінювання запалює все нові й нові сусідні зірки.
Отакою надновою зіркою став для України Тарас Шевченко. Гаряче слово поета запалило сотні, тисячі, а в наступних поколіннях – мільйони і десятки мільонів людей вогнем національної свідомості, перетворювало «грязь Москви» на націю, утворило з української мови національну релігію…
І ці мільйони свідомих людей утворили нашу сучасну Україну – найкращу з держав, які тільки були за всю історію людства.
Сьогодні ми відкриваємо Тиждень
образотворчого мистецтва та художньої культури,
присвячений 200-річчю з дня народження
Тараса Григоровича Шевченка
2. Оголошення плану роботи
3. Перегляд фільму «Український живопис ХІХ ст.»
4. Конкурс на кращий граффіті з використанням імені, прізвища чи назви поетичних творів Тараса Григоровича Шевченка.
2 день
1. Знайомство з автобіографією Т.Г.Шевченка
(літературна композиція)
2. Знайомство з малярською спадщиною - його автопортретами (перегляд слайд-шоу «Автопортрети»).
3. Конкурс на кращий портрет поета.
Літературна композиція
1 учень:Тарас Шевченко – сын крепостного крестьянина Григория Шевченка. Родился в 1814 году февраля 25. В селе Кириловке, Звенигородского уезда, Киевской губернии. Шевченко народився в с. Моринцях Звенигородського повіту Київської губернії. Наприкінці 1815 р. його батьки переїхали в с Кирилівку.
В имении помещика Павла Василия Васильевича Энгельгардта.
2 учень: На осьмом году лишившись отца и матери, приютился он у дьячка в школе в виде школяра-попихача. По мно[го] тяжком двухлетнем испытании, прошел он Граматку, Часословец и, наконец, Псалтырь. Дьячок, убедившись в досужестве своего школяра-попыхача, посылал чит[ать] его вместо себя читать Псалтырь по усопших крепостных душах, за что и платил ему десятую копейку в яко поощрение.
3 учень: Но несмотря на столь лестное к себе внимание сурового спартанца-учителя, в один из многих дней и ночей, когда спартанец-учитель с своим другом Ионою Лымарем были мертвецки пьяны, школяр-попыхач, без зазрения совести обнажив задняя своего наставника и благодетеля, всыпал ему великую дозу березовой каши.
4 учень: Помстившись до отвалу и похитивши какую-то книжечку с кунштиками( малюнок)
, в ту же ночь бежал в местечко Лысянку, где и нашел себе учителя живописи отца диякона. Потеряв всякую надежду сделаться когда-нибудь хоть посредственным маляром, с сокрушенным сердцем бродяга возвратился в с[в]ое родное село с намерением наняться в погонычи или пасти громадскую ватагу и, ходя за стадом овец и свиней, читать краденую книжечку с кунштиками. Кунштик – малюнок
1 учень:И это не сбылось. Помещику, Павлу Васильевичу Энгельгардту, понадобился расторопный мальчик, и оборванный школяр-бродяга попал прямо в тиковую куртку, в такие же шаровары и наконец в комнатные казачки. В должности казачка он втихомолку срисовывал украденным [у] конторщика карандашом картины суздальской школы, украшавшие панские покои.
2 учень:В 1832 году в С.-Петербурге, по неотступной его просьбе, помещик законтрактовал его на четыре года разных живописных дел мастеру цеховому мастеру, некоему Ширяеву. он в светлые летние ночи бегал в Летний сад рисовать с безобразных неуклюжих статуй. Достойное украшение Петрового сада. В В этом саду и в то же время начал он делать этюды в стихотворном искусстве; впоследствии напечатал только одну балладу «Причинна».
3 учень:Причинна
В. И. Григоровичу на память 22 апреля 1838.
Реве та стогне Дніпр широкий,
Сердитий вітер завива,
Було: Додолу верби гне високі,
Горами хвилю підніма.
І блідний місяць на ту пору
Із хмари де-де виглядав
Додолу верби нагина,
Рве синю хвилю білобоку.
А ясний місяць із-за хмари
На землю де-де поглядав.
Додолу верби нагина,
Рве синю хвилю білобоку.
А хвиля гнеться коло д [?]
Додолу верби гне високі,
Горами хвилю підійма.
І блідний місяць на ту пору
Із хмари де-де виглядав,
Неначе човен в синім морю
Неначе човен в синім морі
То виринав, то потопав.
Ще треті півні не співали,
Ніхто нігде не гомонів,
Сичі в гаю перекликались,
Було: Та ясен раз у раз скрипів
Та ясен по лісу скрипів
Та ясен раз у раз скрипів.
4 учень:В один из этих сеансов познакомился он с художником Иваном Максимовичем Сошенком. С которым и до сих [пор] в самых искренних братских отношениях. По совету Сошенка он начал пробовать портреты с натуры акварелью.
1 учень: В 1837 году И.М. Сошенко представил его конференц-секретарю А[кадемии] художеств В.И. Григоровичу с целию освободить его от горестного состояния.(кріпацького) В.И. Григорович просил о нем В.А. Жуковского, а В.А. Ж[уковский], предварительно узнавши цену от помещика, просил К.П. Брюллова написать его, В.А. Жуковского, портрет для императорской фамилии с целью разыграть его в лотерею в царском семействе.
2 учень:Великий Брюллов охотно согласился. Портрет написан. В.А. Жуковский с помощию графа М.Ю. Вельегорского устроили лотерею в 2500 рублей ассигнациями, и этою ценою была куплена свобода Т. Ш[евченко] в 1838 году, апреля 22.
3 учень:В 1844 году удостоился он звания свободного художника. А в 1847 году был арестован вместе с Костомаровым, Кулишем и многими другими по доносу студента К[иевского] у[ниверситета] некоего Петрова. Петрова. Без суда и следствия разослали их в разные крепости. В том же году 30 мая из каземата третьего отделения был сослан в киргизские степи А 30 мая того же года из каземата третьего отделения Т.Г. Шевченко был сослан в Орскую крепость и потом в Новопетровское укрепление с строжайшим запрещением писать и рисовать.
4 учень:В 1858 году 22 августа по ходатайству графини Анастасии Ивановны Толстой освободили его из Новопетровского укрепления. И по ее же ходатайству всемилостивейше повелено быть ему под надзором полиции в столице и заниматься своим художеством.
1 учень:В 1859 году летом после долгой и тяжкой разлуки увидел он свою прекрасную родину, крепостных братьев и, сестру и благополучно возвратился осенью возвратился в А[кадемию] художеств.
5 учень:Автопортрети
Тарас Шевченко любив малювати свої автопортрети і малював їх упродовж всього життя. Переважна більшість його малярських творів узята неначе в рамку автопортретів 1840 і 1861 років. Примітно, що всі автопортрети дуже реалістичні, Шевченко не намагається подати себе кращим, величнішим, романтичнішим, ніж він був у житті.
6 учень:В дану серію ми включили тільки власне-портрети; ті жанрові рисунки, де Шевченко серед персонажів малює самого себе, подані в загальному ряду його творів.
7 учень:В дану серію ми включили також фотографії Шевченка та його прижиттєві портрети, виконані іншими малярами. І не тому, що ми не розуміємо різниці між такими зображеннями і автопортретами, а тому що, по-перше, цих зображень небагато, а по-друге, деякі фотографії служили зразками для Шевченкових автопортретів, на що є вказівки у відповідних коментарях.
Автопортрет 1840 р. | Автопортрет 1843 р. | Автопортрет з свічкою, 1845 р. |
Автопортрет 1845 р. | Автопортрет 1847 р. | Автопортрет 1849 р. |
Автопортрет у шапці та кожусі, 1860 р. І.Крамськой. Портрет Шевченка | Автопортрет 1861 р. Фото 1860 р. | |
Тарас Шевченко з друзями | Т.Г.Шевченко і Г.М.Честахівський |
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ
образотворчого мистецтва та художньої культури,
присвячений 200-річчю з дня народження
Тараса Григоровича Шевченка
1 день | Урочисте відкриття тижня Оголошення плану проведення Перегляд фільму «Український живопис ХІХ ст.» Конкурс на кращий граффіті | 5-11 класи |
2 день | Знайомство з автобіографією Т.Г.Шевченка (літературна композиція) та з малярською спадщиною - його автопортретами (перегляд слайд-шоу «Автопортрети»). Конкурс на кращий портрет поета | 5-11 класи |
3 день | Знайомство з малярською спадщиною Т.Г.Шевченка : портретний, побутовий, історичний, пейзажний жанри (перегляд презентації «Шевченко- художник» та слайдів «Мистецька спадщина»). Конкурс на кращий малюнок | 5-11 класи |
4 день | Знайомство з літературною спадщиною Т.Г.Шевченка : поетична збірка « Кобзар».(Вірш поета читає Б. Ступка, слайд-шоу «Думи мої») Пісні на вірші поета (фільм-пісня «Зоре моя вечірняя). Конкурс на краще декламування віршів поета та власних віршів | 5-11 класи |
5 день | Урочисте закриття тижня. Підведення підсумків. Нагородження переможців конкурсів | 5-11 класи |
21 лютого 2014 року пройшло свято рідної мови.
РІДНА МОВА
Мово рідна, слово рідне,Хто вас забуває,Той у грудях не серденько,А лиш камінь має.Як ту мову нам забути,Котрою училаНас всіх ненька говорити,Ненька наша мила.У тій мові нам співали,Нам казки казали,У тій мові нам минувшістьНашу відкривали.От тому плекайте, діти,Рідну свою мову,Вчіться складно говоритиСвоїм рідним словом.С. Воробкевич
Олімпійський урок було проведено для учнів 11 класу вчителем Пелихом В.В.
17 лютого була проведена лінійка,присвячена 25 річниці, виведення радянських військ з Афганістану.Покоління,яке виросо в Україні і не знало страхіть війни з цікавістю слухали про своїх односельців,які виконували інтернаціональний обовя
зок.Та проглянули відіофільми про Афганістан.
Приїхали лікарі ,щоб провести медичний огляд школярів.12 лютого всі 79 учнів були оглянуті.Медогляд пройшли на 100%
Учні 6 класу разом з учителем Третяк Н.О. працюють над проектом "Допоможемо птахам взимку "
Учні 2 класу на уроці математики опановують назви компонентів при діленні в світлі нового державного стандарту навчання.
7лютого пройшов шкільний етап Всеукраїнського конкурсу,присвяченого 200-річчю Т.Г.Шевченка в якому взяли участь учні 5-9 класів.Переможцями стали. Кошель Марина -8 клас,Печенізька Аліна -6 клас,Шеремет Олег- 5 клас.
Атестація вчителя це відповідальна праця,але дуже цікаво бувати на уроках у вчителів ,які атестуються.
Учні 6 класу 06.02.2014 року вчилися створювати ескізи українського рушника.
А мати вишивала рушники
Думками й українськими піснями, І слалися дорогами нитки, І йшли по цих дорогах дні за днями. Життя з них починається, і доля, І зустріч, і прощання, і розлуки, І житні колоски на тому полі, Де сонце гладить материні руки Проходять і тепер безодні ночі Ті рушники, волошками розшиті, І дивляться з них материні очі, І чорнобривці, росами умиті. А мати вишивала рушники Піснями й калинами край дороги. Ішли у даль життєвії стежки, Неначе журавлі в осінню пору.
Роботи жінок ,які проживають в селі Гонтарівка
Виставка оформлена в шкільній бібліотеці.Опікується нею бібліотекар Яропут В.М.
29.січня в школі пройшли виховні години на яких діти дізналися про захисників Крут.
Шульга Ірина з учителем хімії Кубраковою Ю.Г. в місті Харкові на підготовці до олімпіади з хімії.
Летять, летять сніжинки
На поле, ліс і сад,
Веселий свій таночок
Танцює снігопад.
Надворі – лютий холод,
Тепла давно нема.
Заліз в копичку зайчик
І солодко дріма.
Мете хвостом лисичка
Сніжок біля сосни.
В барлозі спить ведмедик,
Солодкі бачить сни.
Учасники Міжнародної природничої гри "Геліантус"
В кінці листопада Сіренко О.А. провела для старшокласників виховний захід "Суд над Голодомором".
Шкільний духовий оркестр на сцені районного будинку культури.
Не тільки хлопці займаються КЕМПО ,а й дівчата.
Учні школи ,які займаються в спортивній секції КЕМПО-КАРАТЕ.
Привітання шле малюкам Осінь
Урок художньої культури в 11 класі ,знайомство з китайським мистецтвом.
Члени атестаційної комісії на відкритому уроці в 11 класі .Вчитель Сіренко О.А. знайомить дітей і вчителів з китайським мистецтвом.
Учні 9 класу випустили предметну газету,присвячену Петру Яцику.
08.11 2013 пройшло свято української мови.
Урок географії у 8 класі діти працюють з фізичними картами.
Ох і нелегко знайти картини Рєпіна та Врубеля та ще підібрати до них відповідні вірші російських письменників.
Шеремет Микита вправляється в написанні літери" Р".
Шевченко Б.і Лялюк Н. на уроці креслення 11 клас.
Вчитель креслення Сіренко О.А. знайомить учнів 11 класу з площинами.
Учні 1 класу на уроці математики , вивчають число і цифру 8.Класовод Шульга В.В.
Мірошниченко Діана розповідає про склад числа 8.
30.10.2013 в школі пройшла нарада при директору.
Вчителям було запропоновано ряд питань:
1.Підсумок проведення І туру шкільних олімпіад.(Доповідач завуч школи Кубракова Ю.Г.) 2.Про проведення краєзнавчої роботи. 3. Про участь у Всеукраїнському конкурсі "Жива класика 2014" 4. Про підготовку до моніторингу навчальних досягнень учнів 5-го та 10-го класів. 5. Про заходи,присвячені 200-річчю Т.Г.Шевченка. 6.Участь у конкурсі "Відкритий світ" 7.Підготовка та відзначення 70-річчя битви за Дніпро. 8.Про адаптацію учнів 5-го класу до навчання в основній школі.
Хлопці 6-го класу обговорюють,яку професію обрати.
Вчитель Шевченко О.В.презентує різноманітний світ професій.
А учні 8 та 9 класів вивчають дорожні знаки.
23.10.2013 в школі пройшла нарада при директору.
Вчителям було запропоновано ряд питань:
1.Підготовка учнів 11 класу до ЗНО .2.Підготовка і проведення батьківських зборів.3.Проведення шкільних олімпіад.4Робота шкільного інспектора з охорони дитинства.5.Проведення уроку інформатики для учнів 11 класу.6.Прибирання шкільного подвір"я.
В Гонтарівській загальноосвітній школі 28 жовтня була проведена Урочиста лінійка і година спілкування до дня визволення України від німецько - фашистських загарбників. 28 жовтня 1944 року, як і 9 травня 1945 року , назавжди увійшла у світову історію, в серце кожного з нас. Багатовіковий літопис нашого народу знає чимало героїчних і трагічних сторінок. Та під час Другої світової війни нашій Батьківщині судилося стати одним із найдраматичніших полігонів Великої Вітчизняної, найстрашнішим випробуванням і свідченням незламного духу наших батьків і дідів. Вклонімося кожному ветеранові Великої Вітчизняної війни, тим , чиє життя забрала війна, тим хто поліг у кривавому бою, хто не дожив свого віку, недокохав, хто так і не побачив своїх ненароджених дітей. Ми завжди залишаємося перед вами в неоплатному боргу за свободу і незалежність, за мирне небо над головою, оплачені вашим здоров'ям і життям ваших товаришів, рідних і близьких людей. Ви – справжні герої нашої країни.
орогие наши педагоги! В этот праздник - День учителей - Позабудьте все свои тревоги И на мир смотрите веселей. Вы для нас всегда источник света, И ребята все, как сговорясь, Вам несут красивые букеты. И для них сиянье ваших глаз – Лучшая награда за старанье, Лучше, чем любая из похвал. И у них одно желанье: Только бы доставить радость вам. Ради вашей искренней улыбки И студент, и каждый ученик, Вмиг исправит все свои ошибки И в дальнейшем их не повторит. Вы для всех несете факел знаний, Тот, что не погаснет никогда. Пусть же ваши сбудутся желанья, Пусть ваш дом не навестит беда! |
Інформація
про проведені виховні години в 9 класі
Гонтарівської ЗШ І – ІІІ ступенів
В вересні та жовтні місяці в 9 класі була проведена виховна робота по створенню оптимального соціально – культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв їм би легко освоїтися в своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності , яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом. Для реалізації всіх цілей та завдань були підібрані такі виховні години: «Хочеш бути щасливим – будь ним», «Вміння бути самим собою», «Колектив починається з мене», «Умій сказати.,умій змовчати», «Любов до ближнього – джерело величі людини»
Школьных праздников немного,
Но один – всегда особый!День учителя, и сноваМы поздравить Вас готовы!Пожелаем много счастья,Чтоб не встретились ненастья.Чтоб «погода» в школьных классахСогревала нас и вас – всех!Чтобы здоровье крепким было,Чтоб жилось легко, красиво.Чтоб желанья исполнялись –В радость жизни воплощались!
День знань став по-справжньому всенародним святом молодості і надій. Це свято насамперед тих, хто вперше у житті переступає поріг школи. Тих, хто прийшов сюди зі своїми дітьми чи онуками. Тих, хто щоденно віддає їм свої знання та тепло сердець, навчає і виховує в дусі любові до України та до людини як найбільшої гуманітарної цінності.
Увага!
Продовжується конкурс "Увага! Діти на дорозі" до 18 09.2013 здати малюнки,плакати.
«Затверджено»
заступник начальника відділу
освіти Вовчанської РДА
Шмакова Л.О.
___________ 2013 р
Маршрут руху шкільного автобуса Гонтарівської ЗШ І – ІІІ ступенів
КАВЗ 3976 АХ 3164 АК та кількість учнів, що підвозяться до школи
у понеділок, середу та четвер
Час виїзду | Маршрут | Всього км / Всього учнів |
6.50 – 7.30 | Перше Шевченкове (5 уч.+ 3 д/с )Профінтерн (20 уч)– Радькове (2 уч) – Широке (2 уч+2д/с) – Гонтарівка (школа) | 18 км/ 29 учнів, 5д/с |
7.30 – 7.40 | Гонтарівка (школа) (10 д/с) – Радькове (2 д/с) – Профінтерн | 8 км/ 12 д/с |
7.40 – 8.10 | Профінтерн (19 уч)– Радькове (2уч) – Широке (2уч) – Гонтарівка (школа) | 12 км/ 23 учні |
13.00 – 13.30 | Гонтарівка (школа) – Широке (2 уч) – Радькове (2уч) – Профінтерн (15 уч) | 12 км/ 19 учнів |
13.30 – 13.40 | Профінтерн – Радькове – Гонтарівка (школа) | 8 км |
15.30 – 16.00 | Гонтарівка (школа) – Широке (2уч) – Радькове (1уч) – Профінтерн (10 уч) | 12 км/ 13 учнів |
16.00 – 16.10 | Профінтерн – Радькове (2 д/с) – Гонтарівка (10 д/с)(школа) | 8 км/ 12 д/с |
17.15 – 17.45 | Гонтарівка (школа) – Широке (2уч +2д/с) – Радькове (1уч) – Профінтерн (14 уч)- Перше Шевченкове (5 уч.+ 3 д/с) | 18 км/ 22 учнів, 5 д/с |
Разом | 96 км/ 52 учнів, 17 д/с |
Всього учнів у школі – 78 чол.
в т.ч. учнів, що підвозяться на шкільному автобусі – 52 чол,
дітей дитячого садка – 17 чол.
вчителі – 7 чол.
Маршрут руху шкільного автобуса Гонтарівської ЗШ І – ІІІ ступенів
КАВЗ 3976 АХ 3164 АК та кількість учнів, що підвозяться до НВК
у вівторок
Час виїзду | Маршрут | Всього км / Всього учнів |
6.20 – 6.35 | Перше Шевченкове - Профінтерн – Радькове – Широке (1 уч.) - Гонтарівка (школа) | 18 км/ 1 учнів |
6.40 – 6.50 | Гонтарівка (школа) (1 уч.) – Радькове – Профінтерн (4 уч.) - Перше Шевченкове (школа) | 14 км/ 5 учнів |
…… | ……. | …… |
13.00 – 13.30 | Гонтарівка (школа) – Широке (2 уч) – Радькове (2уч) – Профінтерн (15 уч) - Перше Шевченкове | 18 км/ 19 учнів |
15.00 – 15.30 | Перше Шевченкове – Профінтерн (4 уч.) – Радькове – Широке (1 уч.) - Гонтарівка (школа) (1уч.) | 18 км/ 6 уч. |
Маршрут руху шкільного автобуса Гонтарівської ЗШ І – ІІІ ступенів
КАВЗ 3976 АХ 3164 АК та кількість учнів, що підвозяться до НВК
у пятницю
Час виїзду | Маршрут | Всього км / Всього учнів |
6.20 – 6.35 | Перше Шевченкове - Профінтерн – Радькове – Гонтарівка (школа) | 14 км |
6.40 – 6.50 | Гонтарівка (школа) (3 уч.) – Радькове – Профінтерн (2 уч.) - Перше Шевченкове (школа) | 14 км/ 5 учнів |
…… | ……. | …… |
13.00 – 13.30 | Гонтарівка (школа) – Широке (2 уч) – Радькове (2уч) – Профінтерн (15 уч) - Перше Шевченкове | 18 км/ 19 учнів |
15.00 – 15.30 | Перше Шевченкове – Профінтерн (2 уч.) – Радькове - Гонтарівка (3 уч.) | 14 км/ 5 учнів |
Маршрут руху шкільного автобуса Гонтарівської ЗШ І – ІІІ ступенів
КАВЗ 3976 АХ 3164 АК та кількість учнів, що підвозяться до школи
у понеділок, середу та четвер
Час | Населений пункт | Кількість учнів |
7.00 | Профінтерн | 13 уч. |
7.05 | Радькове | 2 уч. |
7.15 | Широке (початок села) | 5 уч.+ 1дит.дит.садок |
7.18 | Широке (кінець села) | 5 уч.+ 2 дит.дит.садок |
7.30 | Гонтарівка | 7 дит.дит.садок |
7.35 | Радькове | 1 дит.дит.садок |
7.40 | Профінтерн | 13 уч. |
7.45 | Радькове | 2 уч. |
7.55 | Широке (початок села) | 3 уч. |
8.00 | Широке (кінець села) | 5 уч. |
13.10 | Широке (початок села) | 3 уч. |
13.15 | Широке (кінець села) | 5 уч. |
13.25 | Радькове | 2 уч. |
13.30 | Профінтерн | 11 уч. |
15.40 | Широке (початок села) | 3 уч. |
15.45 | Широке (кінець села) | 3 уч. |
15.55 | Радькове | 1 уч. |
16.00 | Профінтерн | 7 уч. |
16.45 | Радькове | 1 дит.дит.садок |
16.55 | Широке (початок села) | 1 дит.дит.садок |
17.00 | Широке (кінець села) | 2 дит.дит.садок |
17.10 | Гонтарівка | 7 дит.дит.садок |
17.25 | Широке (початок села) | 3 уч. |
17.30 | Широке (кінець села) | 3 уч. |
17.40 | Радькове | 1 уч. |
17.45 | Профінтерн | 8 уч. |
Всього учнів у школі – 78 чол.
в т.ч. учнів, що підвозяться на шкільному автобусі – 55 чол.
Окрім того на шкільному автобусі підвозяться діти до дитячого садка – 11 чол.
Табору відпочинку сказали , прощавай!
Учні 9 класу переходять до 10 класу.
Ми хочемо побажати вам, щоб подальше навчання стало для вас цікавим плаванням по річці знань, щоб ви отримували тільки хороші оцінки, щоб нові предмети захопили вас в світі знань! Переступаючи цей поріг, вірте, що попереду вас чекає найцікавіше!
Коментарi