Ðезультат пошуку зображень за запитом "анимашки книги"

Конкурс проектів підручників для 1-го класу

Конкурс проектів підручників для 1-го класуФото: 7d.rv.uaКонкурс проектів підручників для 1-го класу

МОН України своїм наказом оголосило з 2-го квітня конкурсний відбір проектів підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти.

МОН України у Наказі№ 310від 02.04.2018 року затвердило умови та графік заходів щодо конкурсного відбору проектів, терміни роботи експертних комісій, подачу апеляційних заяв тощо.

Зокрема, в наказі прописані такі терміни:

  • з 11.00 до 16.00 13 квітня 2018 року приймання, реєстрацію комплектів конкурсних матеріалів Комісією шифрування та дешифрування конкурсних матеріалів.

Подання для оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України та оприлюднення на веб-сайті Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти»:

  • до 13 квітня 2018 року зразків оформлення експертних висновків;
  • до 16 квітня 2018 року інформації про кількість поданих на Конкурс підручників з кожної назви;
  • до 03 травня 2018 року експертних висновків та протоколів Конкурсних комісій на І етапі Конкурсу;
  • до 04 травня 2018 року складу експертів для кожного підручника;
  • до 14 травня 2018 року протоколу Апеляційної комісії на І етапі Конкурсу;
  • до 25 травня 2018 року протоколів Конкурсних комісій на II етапі Конкурсу;
  • до 29 травня 2018 року узагальнених результатів вибору проектів підручників за фрагментами електронних версій їхніх оригінал-макетів з кожної назви підручника, які надійшли від органів управління у сфері освіти;
  • до 29 травня 2018 року складу Конкурсних комісій Конкурсу;
  • до 06 червня 2018 року протоколу Апеляційної комісії на II етапі Конкурсу;
  • до 07 червня 2018 року складу Апеляційної комісії Конкурсу;

До 17 квітня 2018 року розміщення в репозитарії навчальних матеріалів електронних версій підручників, поданих на Конкурс.

З 18 по 26 квітня 2018 року організацію здійснення науково-методичної, психолого-педагогічної, дизайнерської та антидискримінаційної експертиз електронних версій підручників експертами тощо.

разделитель

/Files/images/uroki/P3223916.JPG

красивые бесплатные анимационные картинки для блога

Тренінги для учнів 1-го класу

/Files/images/uroki/P3223926.JPG /Files/images/uroki/P3223915.JPG

/Files/images/uroki/красная_ручка_2.png

Серед змін, що найбільше викликали ентузіазм батьків — з вимог до молодших школярів прибрали ненависний відлік клітинок «від краю», червону ручку, зниження оцінок за виправлення й оцінювання каліграфії.

Марк Шмураков, батько третьокласниці, підкреслює, що це значно полегшить життя як школярів, так і батьків:

«Дуже тішить, що скасують зниження оцінокза те, що відступив дві клітинки замість трьох — ці дрібненькі неприємні причіпки. Багато дітей закреслюють — аби тільки акуратно закреслювали».Крім цього, відтепер першокласникам можна буде писати олівцем, скасовано домашні завдання на вихідні та свята. У початкових класах більше не будуть оцінюватися такі предмети, як «Інформатика», музичне та образотворче мистецтво, інтегровані курси «Мистецтво», «Основи здоров'я», фізична культура, «Я у світі» та «Трудове навчання», а оцінки безпосередньо перестануть бути предметом обговорень і різних рейтингів.

Прибрали багатьох невідомих і невидатних літераторів, замінивши їх на сучасних і цікавих; прибрали повторювані теми з таких предметів, як природознавство, я і світ, та основи здоров'я. Переглянуто й лексику — з метою зробити її якомога легковживаноюдля дітей, прибрали слова на кшталт «бетон і фанера» та додали, наприклад, «ноутбук і милосердя». Важливим нововведенням стануть так звані інтегровані уроки, коли в рамках одного уроку вивчаються різні предмети,наприклад, англійська й малювання, рідна мова і природознавство.

Похожее изображение

«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

Це має бути школа для життя у ХХІ столітті. Ви бачите, як змінюються технології, як розвивається суспільство, зараз ми не можемо точно знати, що потрібно буде, і з якими викликами зустрінуться діти, які зараз навчаються у школі. Тому ми хочемо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, які дуже швидко застарівають, до школи компетентностей (поінформованість, обізнаність. Сompetentia – у перекладі з латинської означає коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід – ред.)

Це не тільки знання, це вміння їх використовувати для власних індивідуальних і професійних завдань. А ще — це ставлення і цінності, а також вміння з позиції тих цінностей критично переосмислити інформацію, вал якої зараз падає на дітей, і ми не можемо захистити їх під якийсь ковпак від цієї інформації.

Діти повинні вміти її критично осмислити з точки зору як це відіб’ється на їхньому житті, на їхньому здоров’ї.

Щоб здобути таку школу, потрібно перепідготувати вчителів, запропонувати новий стандарт і зміст освіти, підготувати мережу наших навчальних закладів. І така школа з 12-ти річним навчанням розпочнеться у 2018 — 2019 роках.

Є питання, що робити дітям, які сьогодні навчаються у школі? Адже їм теж треба мінятися. Саме тому ми минулого року переглянули програми для навчання у початковій школі, оновили їх, крім цього, ми видали хрестоматію для вивчення для 1 — 4 класів, але це була хрестоматія з новими текстами сучасних дитячих українських письменників.

Картинки по запросу Анімашки лінієчки книги

Засідання ШМО початкових класів,присвячене змінам ,які відбудуться в першачків з 1 вересня 2018 року

/Files/images/uroki/P1183717.JPG

/Files/images/uroki/P1183711.JPG /Files/images/uroki/P1183714.JPG

Похожее изображение

УМОТИВОВАНИЙ ВЧИТЕЛЬ

За словами міністерки освіти, вчителям дадуть можливість вибору інституцій для підвищення кваліфікації.

«В концепції нової української школи має бути і новий вчитель. Тепер вони матимуть можливість піти в іншу організацію, яка пропонує тренінг про інклюзивну освіту, чи сучасні методики викладання, а не тільки в інститут післядипломної освіти»,— каже Лілія Гриневич.

Міністерка зауважила, що до 2018 — 2019 навчального року треба перепідготувати 25 тис. вчителів по всій Україні.

У свою чергу експертка аналітичного центру Cedos Ірина Когут пояснює:

«Закон «Про освіту» у другому читанні гарантує вчителям вибір курсів підвищення кваліфікації. Проте зараз в Україні відсутні такі установи, де можна таку послугу отримати. І не зрозуміло, яким чином буде фінансуватися цей процес, хто буде акредитувати подібні курси чи заклади».

На думку експертки, питання навіть не в тому, як перепідготувати вчителів, а чи готові вони до принципів партнерства у педагогіці, до співпраці із батьками, громадою та учнями.

«Ми маємо дуже тривалий в часі негативний відбір в професію: через низькі зарплати та низькій соціальний статус, непрестижність професії, неякісну педагогічну освіту. Одна з сутнісних проблем українських педагогів — їхня вузька спрямованість. Вчителю української мови та літератури важко перекваліфікуватися у вчителя навіть зарубіжної літератури. Сучасні підходи до освіти передбачають міжпредметні зв'язки»,— зазначає Ірина Когут.

НАВЧАННЯ ЗБІЛЬШИТЬСЯ ДО 12 РОКІВ

Шкільна освіта матиме 3 рівні: початкові класи — з 1 по 4, базова середня школа — 5-9 клас та профільна середня школа, яка передбачає навчання в ліцеї або закладах професійної освіти — 10-12 клас.

Такий термін навчання пояснюється тим, що в усіх європейських країнах мінімальна тривалість здобуття повної загальної середньої освіти становить від 12 до 14 років. Саме за цей час дитина зможе засвоїти усі необхідні знання та визначитися щодо майбутньої професії.

Тим не менш в Міносвіти кажуть, трирічна старша профільна школа може бути запроваджена тільки тоді, коли буде в країні відповідна мережа закладів та кошти на 12 років навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 230

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Гонтарівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Протокол № 6

засідання педагогічної ради

від 08.06.2016 року

Присутніх – 16 чоловік: Мироненко Л.Г., Кубракова Ю.Г., Третяк Н.О., ШевченкоО.В., Мерінець К.О., Шульга В.М., Шульга В.В., Попсуліс К.В., ЯропутВ.М., СаєнкоН.П., Сіренко О.А., ТокарЛ.Ю., Пелих В.В., Дорош Я.М., Пєстова Я.О., Гендрюк О.В.

Голова пед.ради: Мироненко Л.Г.

Секретар: Кубракова Ю.Г.

Доповідачі: Мироненко Л.Г.

Форма проведення: збори

Порядок денний:

1.Про переведення учнів 9 класу до 10 класу (доповідач Мироненко Л.Г.)

Слухали:

Мироненко Л.Г., керуючись наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 №762 «Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу», запропонувала присутнім перевести випускників основної школи, що отримали свідоцтва про базову загальну середню освіту, до 10 класу Гонтарівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів

Виступили:

Класний керівник 9 класу Гендрюк О.В., яка повідомила колегам про результати семестрового та річного оцінювання знань учнів та результати державної підсумкової атестації, на основі яких можна здійснити переведення учнів до наступного класу.

Вирішили:

Перевести учнів 9 класу до 10 класу:

  1. Гришка Максима Вікторовича
  2. Даниленка Олександра Сергійовича
  3. Коновалова Дмитра Костянтиновича
  4. Кривегу Дмитра Павловича
  5. Лялюка Ігоря Володимировича
  6. Приходька Івана Олександровича
  7. Скабіну Руслана Вадимовича

Голова пед.ради Л.Г.Мироненко

Секретар пед.ради Ю.Г.Кубракова

Гонтарівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Протокол № 5

засідання педагогічної ради

від 27.05.2016 року

Присутніх – 16 чоловік: Мироненко Л.Г., Кубракова Ю.Г., Третяк Н.О., ШевченкоО.В., Мерінець К.О., Шульга В.М., Шульга В.В., Попсуліс К.В., ЯропутВ.М., СаєнкоН.П., Сіренко О.А., ТокарЛ.Ю., Пелих В.В., Дорош Я.М., Пєстова Я.О., Гендрюк О.В.

Голова пед.ради: Мироненко Л.Г.

Секретар: Кубракова Ю.Г.

Доповідачі: Мироненко Л.Г.

Форма проведення: збори

Порядок денний:

1.Про випуск зі школи учнів 11 класу (доповідач Мироненко Л.Г.)

2.Про переведення учнів 1 – 8 та 10 класів до наступних класів (доповідач МироненкоЛ.Г.)

Слухали:

Мироненко Л.Г., керуючись наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 №762 «Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу» запропонувала присутнім випустити зі школи учнів 11 класу

Виступили:

Класний керівник 11 класу Саєнко Н.П., яка доповіла про досягнення учнів у навчанні та у позакласній роботі, про активну участь та чітку позицію у громадському житті школи та сільської громади.

Вирішили:

Випустити зі школи учнів 11 класу:

1. Бородавку Станіслава Станіславовича

2. Галіцу Анжеліку Володимирівну

3. Даниленко Єлизавету Сергіївну

4. Єфремову Любов Романівну

5. Курілову Катерину Андріївну

6. Марчука ЮріяАнатолійовича

7. Ошуркевич Юлію Володимирівну

8. Скабіну Олега Вадимовича

9. Тесленка Олексія Сергійовича

Слухали:

Мироненко Л.Г., яка відповідно до «Порядку переведення учнів до наступного класу», на підставі результатів підсумкового (семестрового та річного) оцінювання знань учнів та державної підсумкової атестації випускників початкової школи запропонувала перевести учнів 1 – 8, 10 класів до наступних класів

Виступили:

Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів Мерінець К.О. повідомила присутнім про результати річного оцінювання учнів 2 – 4 класів та державної підсумкової атестації учнів 4 класу

Заступник директора з навчально-виховної роботи Кубракова Ю.Г. оголосила результати семестрового та річного оцінювання учнів 5 – 8, 10 класів відповідно до рівнів навчальних досягнень учнів

Вирішили:

Перевести учнів 1 – 8 та 10 класів до наступних класів:

учнів 1 класу до 2 класу:

1. Демченко Валентин

2. Кошельов Денис

3. Маринич Кристина

4. Мельнічук Мар’яна

5. Родіонова Анна

6. Рубан Лев

7. Чеботарьова Яна

учнів 2 класу до 3 класу:

1. Бараннік Ростислав

2. Вакуленко Микита

3. Ісаєв Роман

4. Марчук Юлія

5. Мироненко Мирослав

6. Переведенцев Сергій

7. Русанов Олександр

8. Синиця Олександр

9. Хмиленко Богдан

10. Шеремет Валентин

учнів 3 класу до 4 класу:

1. Крюкова Вікторія

2. Мірошниченко Діана

3. Мясниченко Артем

4. Пономарев Іван

5. Шеремет Нікіта

учнів 4 класу до 5 класу:

1. Бараннік Святослав

2. Гладун Владислав

3. Золотарьова Валентина

4. Курілова Анна

5. Михайличенко Артем

6. Плугін Дмитро

7. Рижик Євгеній

8. Старіков Іван

9. Шульга Юлія

учнів 5 класу до 6 класу:

1.Алексюк Лілія

2.Васюкова Діана

3.Власенко Володимир

4.Гладун Анна

5.Єфремова Марина

6.Кубраков Ярослав

7.Лялюк Інна

8.Мясниченко Віра

учнів 7 класу до 8 класу

1.Авакян Армен

2.Костенко Костянтин

3.Курочка Аким

4.Скалеба Вікторія

5.Тесленко Станіслав

6.Хмиленко Родіон

учнів 8 класу до 9 класу:

1. Галиця Іван

2. Діулін Дмитро

3. Кіпор Матвій

4. Печенізька Аліна

5. Пісьменний Ярослав

6. Плужник Дмитро

7. Санін Олександр

8. Старікова Віта

9. Супрун Владислав

10. Шеремет Олег

учнів 10 класу до 11 класу:

1. Войтко Віта

2. Золотарьова Тетяна

3. Плужник Андрій

4. Плужник Артем

5. Саніна Альона

6. Шульга Ірина

Голова пед.ради Л.Г.Мироненко

Секретар пед.ради Ю.Г.Кубракова

Дата останньої зміни 20 Листопада 2018